lauantai 17. maaliskuuta 2018

Kilpajuoksua skotlanninterrierin kanssa


Tänään on ollut tämän viikon paras päivä. Meitsi pääsi koirapuistoon, aurinko lämmitti ja sain uuden kaverin. Se kaveri on skotlanninterrieri poika ja nimi on Skaide. Pentuhan se vielä on niin on kauhee tohina päällä, onneksi olin saanut auringosta teevitamiinia turkkiin niin jaksoin pikkasen peuhata pennun kanssa. 

Kivaa oli ja sovittiin että tavataan vielä uudelleenkin !

"No moikka pikkukaveri....meitsi on Nero ja oon amerikanbulldoggi, niin kuin nimi kertoo oon Ameriikasta vaikka oon syntynyt Kirkkonummella"

"Moikka Iso-Nero....minä oon Skotlanninterrieri, ehkä pienehkö mutta sitäkin nopeampi"


"Niin Skaide....opit sitten iän myötä...tuo pitäis tehdä sitten pikkaisen vaivihkaa ettei toinen edes huomaa"

"Nyt en Nero ymmärrä mutta voisitko pikkasen juosta mun kanssa ?"


"Juostaan vaan, kerro sitten minnepäin niin meitsi seuraa !"


"Ai sinne....anna mennä vaan, kyllä meitsiltäkin vielä irtoo pikajuoksu !"

"Hyvin menee Skaide....meitsi pikkasen oikasi, se on sitä ikätasotusta !"

"Oho Skaide....oot kyllä hurja pikakiitäjä !"


"Nerooooo.....jatketaan vielä kilpajuoksua !"


"Jatketaanko kilpajuoksua seuraavalla kerralla, meitsin pitää säästää loput energiat  lauantailuun syömiseen"

"Voi ei Nero.....oisin halunnut vielä juosta....!"

"Älä Skaide oo surullinen, meitsi kyllä tulee taas tänne joku lauantai niin otetaan uusiksi kilpajuoksu!"


"OK Nero, nähdään taas ja mieluummin pian !"


"Jep jep ja heippa kamu !"


12 kommenttia:

  1. Jänniä nuo skotit. Sinä Nero tulet toimeen ihan kaikkien kanssa. Se on fiksun koiran merkki, sanoo Palvelijatar ja katsoo minua jotenkin merkitsevästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mamma sanoo että mun luonnekuvaus on lempeä jääräpää.
      t. Nero

      Poista
  2. Hupasannäkönen kaverj tuo Skaide :) On siinä männöö ollunna ku ootta sielä peräkannoo pistelly. Sinnoot kyllä toellaan viksu poeka ku tulet toemeen kaekellaesten kaveriin kansa. Minnäe saen merkihtevän silimääksen muistutuksena niinku kamu Párek :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Skaidella oli tosi kova meno päällä ja aika hyvin meitsikin pysy tahdissa kun pikkasen oikasin juoksureiteillä.
      t. Nero

      Poista
  3. Kivannäköistä kisailua kaverin kanssa. :)

    VastaaPoista
  4. Onpas teillä paljon lunta! Mutta uudet kamut on jees! Eikös vaan. :)

    VastaaPoista
  5. Hei, eikös tuo Skaide ole sellainen sidostesukkahauveli? Ehkä voisit viedä seuraavaan leikkihetkeen sukan, jota voisitte kiskoa yhdessä? :o) Tosi söpö ja vauhdikas pikkukamu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin viedä ens kerralla mamman neljänkymmenen tenieerin sukkahousut niin otettais Skaiden kanssa vetokilpailu.
      t. Nero

      Poista